Sign in to follow this  
CEO

Este inadmisibil ce fac Google şi Apple. Un telefon care costă 1.000 de dolari nu ar trebui, sub nicio formă, să fie livrat cu atât de multe probleme (Telefoane mobile)

Recommended Posts

facebook_rss.png twitter_rss.png

inadmisibil.jpg?width=150&height=120
Un jurnalist de la Mashable are un punct de vedere legitim: este inadmisibil ca o companie să livreze un smartphone care costă 1.000 de dolari, dar este plin de probleme hardware şi software. Acestea sunt atât de multe în cazul celor mai noi modele de la Google şi Apple, încât ar fi greu de digerat chiar şi la smartphone-uri care costă 300 de dolari. 
 
Noile telefoane despre care vorbim, Pixel 2/2 XL şi iPhone X, sunt pline de probleme software şi hardware, iar în cele mai scumpe versiuni aceste modele au preţuri mai mari de 1.000 de dolari pe majoritatea pieţelor. 
 
inadmisibil.jpg?width=640&height=365
 
Să recapitulăm, mai jos, pe scurt, aceste probleme. 
 
La multe unităţi Pixel 2 apar una sau mai multe dintre aceste probleme: culorile sunt afişate greşit, se aud zgomote în difuzoare, LED-ul pentru notificări nu merge, stratul oleofobic de pe ecrane se uzează repede, Google Assistant nu mai funcţionează când sunt conectate căşti Bluetooth, iar unele terminale au fost livrate fără sistem de operare. 
 
La iPhone X au fost relatate probleme precum: o dungă verde verticală pe o parte a ecranului, zgomot în difuzor, ecranul nu mai funcţionează la temperaturi scăzute, multe probleme software, rezistenţă la apă şi praf prost implementată, iar tehnologia de autentificare Face ID nu este atât de sigură pe cât a fost promovată şi nu funcţionează chiar atât de bine (oameni care poartă ochelari ocazional se plâng că nu pot debloca telefonul atunci când şi-i pun). 
 
Sunt companii mult mai mici care ar fi jenate dacă ar lansa pe piaţă astfel de produse. Apple şi Google sunt giganţi care au ca angajaţi unii dintre cei mai buni ingineri din lume şi au miliarde de dolari în conturi. Nu ne rămâne decât să sperăm că toate aceste incidente vor determina cele două companii să testeze mult mai temeinic viitoarele produse şi să nu se mai grăbească să le lanseze înainte de termen. Bunăstarea acţionarului nu este responsabilitatea clientului. 
 
Aceste lucruri se întâmplă deoarece companiile ştiu că oamenii se vor îngrămădi să le cumpere produsele imediat ce vor apărea pe piaţă. Au investit masiv în marketing, dar puţin în facilităţile de testare. Dacă fanii i-ar sancţiona într-un fel sau altul (să nu cumpere imediat, să-i critice atunci când greşesc etc.) pe producători pentru aceste abateri, cu timpul problemele s-ar diminua. 
 
(...)

Cuvinte cheie: iphone x, pixel 2, apple, google, probleme

Subiecte asemănătoare:
» Apple ar putea lansa încă trei modele asemănătoare iPhone X, anul viitor
» iOS 11.2 încearcă să rezolve câteva din „problemele” pe care sistemul de operare le avea la lansare
» În mod inevitabil, aplicaţia care „remediază” forma ecranului la telefoanele iPhone X şi-a făcut apariţia în App Store
» Iată cum poate fi păcălit sistemul Face ID, introdus de Apple pe telefoanele iPhone X
» Pixel 2 XL are probleme cu touchscreen-ul. Rezolvarea ar putea veni printr-un update software

Articol original - Este inadmisibil ce fac Google şi Apple. Un telefon care costă 1.000 de dolari nu ar trebui, sub nicio formă, să fie livrat cu atât de multe probleme, de pe site-ul go4it.ro

ad?__x1ns=1&spgid=0&pub=632203491294404&
Go4itro-Stiri?d=yIl2AUoC8zA Go4itro-Stiri?d=qj6IDK7rITs
HZ8w8Tk2cMU

View the full article

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this