365 topics in this forum

    • 0 replies
    • 702 views
  1. Prezentare Adi39

    • 0 replies
    • 30 views
    • 1 reply
    • 76 views
    • 0 replies
    • 51 views
    • 4 replies
    • 120 views
  2. Prezentare

    • 1 reply
    • 56 views
  3. Addicted 2 Mc

    • 5 replies
    • 200 views
    • 8 replies
    • 132 views
  4. Salut Addicted2

    • 5 replies
    • 183 views
  5. Prezentare KingDog

    • 3 replies
    • 108 views
  6. Prezentare

    • 4 replies
    • 87 views
  7. Prezentare din trecut

    • 2 replies
    • 122 views
  8. Prezentare

    • 2 replies
    • 79 views
  9. Salutare

    • 0 replies
    • 80 views
  10. Salutare Addicted!

    • 6 replies
    • 210 views
  11. Sunt Os.

    • 7 replies
    • 201 views
  12. Hello

    • 5 replies
    • 228 views
  13. Prezentare Cortex

    • 1 reply
    • 133 views
  14. Prezentare Exotron

    • 2 replies
    • 135 views
  15. Perezentare King

    • 4 replies
    • 172 views
  16. Sallkf

    • 2 replies
    • 143 views
  17. cerere de helper

    • 2 replies
    • 159 views
  18. Salut!

    • 3 replies
    • 133 views
    • 1 reply
    • 132 views
  19. Remember WhisKie ?

    • 1 reply
    • 134 views
  • Posts

    • Apple a ţinut ieri seară (25 martie 2019) un eveniment dedicat serviciilor, după ce săptămâna trecută a făcut trei anunţuri hardware fără un eveniment dedicat. Compania a anunţat trei noi servicii pe bază de abonament dedicate utilizatorilor de dispozitive cu iOS, tvOS şi macOS: Apple News+, Apple Arcade şi Apple TV+, dar şi intrarea sa mai serioasă în spaţiul fintech, prin lansarea unui card de credit numit Apple Card. Practic, Apple intră acum în concurenţă directă cu Google, Sony şi Microsoft pe partea de gaming, cu Netflix şi Amazon Prime pe partea video şi cu alte companii precum Revolut la capitolul servicii financiare. Apple News+ - Reviste şi ziare în format „all you can read” Aplicaţia Apple News este momentan disponibilă doar în Statele Unite şi funcţionează precum un agregator de ştiri, aceasta adunând cele mai importante subiecte ale zilei în funcţie de preferinţele utilizatorului. Apple crede însă că poate aduce pe dispozitivele sale mai mult decât ştiri în aplicaţie, realizând parteneriate cu peste 300 de publicaţii print (reviste şi ziare) din SUA pentru lansarea serviciului Apple News+. Acesta este un nou tab în aplicaţia Apple News, iar accesul se face pe bază de abonament lunar de 9,99 dolari pe lună. Pentru această taxă, utilizatorii au acces la tot catalogul de reviste şi ziare digitale, putând urmări anumite publicaţii, sau putând alege manual fiecare revistă în parte. Mai mult, revistele sunt realizate special pentru Apple News+, oferind coperţi animate, infografice, cuprins cu link-uri, imagini la rezoluţie înaltă şi design adaptat pentru fiecare dispozitiv în parte (iPhone, iPad, Mac, etc.). Articole relevante pentru utilizatori vor apărea inclusiv în fluxul de ştiri Apple News standard, iar reviste care s-ar potrivi preferinţelor fiecărui utilizator în parte vor apărea într-o secţiune dedicată. Revistele urmărite sunt descărcate automat atunci când apar şi pot fi citite chiar şi fără o conexiune la internet (ideal pentru călătorii cu avionul). Apple se laudă cu parteneri din toate domeniile presei, fie că vorbim despre reviste de fashion sau entertainment, reviste politice, de sănătate, de tehnologie, pentru pasionaţii de maşini, de călătorii sau de gătit, Apple News+ ar trebui să ofere câte ceva pentru oricine. Serviciul va include chiar şi acces la site-uri cu paywall precum Wall Street Journal, LA Times sau TechCrunch, care individual ar costa mult mai mult. De fapt, Apple spune că va oferi prin Apple News+ acces la conţinut care în mod normal ar costa 8.000 de dolari pe an, dacă fiecare revistă, ziar şi abonament ar fi cumpărate individual. Abonamentul Apple News+ este disponibil şi pentru restul membrilor familiei prin Family Sharing, fiecare utilizator în parte având propriul cont personalizat. Prima lună de abonament este gratis, după care Apple va taxa lunar câte 10 dolari. Family Sharing este disponibil fără o taxă suplimentară. Serviciul s-a lansat aseară în Statele Unite şi este disponibil prin cel mai recent update de iOS şi macOS. Urmează ca acesta să se extindă în curând în Canada, unde va fi oferit şi conţinut în limba franceză şi 30 de reviste şi ziare dedicate. În toamna acestui an Apple News+ va fi lansat şi în Australia şi Marea Britanie. Nu au fost oferite detalii despre alte planuri de lansare în restul Europei. Rezumat Apple News+: 300 de reviste şi ziare Sugestii bazate pe preferinţe Disponibil pe iPhone, iPad şi computere Mac Download automat şi funcţionalitate offline Acces la conţinut paywall de la publicaţii precum Wall Street Journal şi TechCrunch 10 dolari pe lună, cu posibilitatea de a oferi acces gratuit membrilor familiei prin Family Sharing Apple Card – Apple intră în spaţiul fintech cu un card de credit virtual (şi fizic) Apple Card este evoluţia naturală a serviciului Apple Pay, prin care compania poate să proceseze plăţi prin intermediul telefonului. Apple va emite carduri de credit prin intermediul unui parteneriat cu banca Goldman Sachs şi cu Master Card, însă procesul de deschidere al unui cont şi toate operaţiunile bancare sunt realizate exclusiv de pe un dispozitiv cu iOS. Apple spune că acesta este primul card de credit realizat special pentru iPhone, fiind integrat complet în experienţa Apple Pay. Practic, aplicaţia Wallet a fost complet regândită pentru a găzdui serviciile Apple Card. Apple va oferi un istoric detaliat pe extrasul de cont, pentru a vedea clar când şi unde ai cheltuit bani, va oferi statistici zilnice, săptămânale, lunare, etc. despre cheltuieli şi poate ordona aceste date într-o manieră similară cu Screen Time. Dacă ai o problemă cu serviciile Apple Card, poţi intra în legătură cu un reprezentant prin intermediul iMessage, toate detaliile putând fi trimise prin serviciul de chat de la Apple. Ce a lăudat Apple cel mai mult a fost însă faptul că oferă un program de fidelizare numit Daily Cash. Acesta transferă într-un card separat un procent din valoarea cumpărăturilor zilnice, fără a avea limită zilnică. Pentru cumpărături normale, la fiecare tranzacţie primeşti înapoi 2% din valoare, în timp ce cumpărăturile din magazinele Apple (Apple Store, iTunes Store sau App Store) aduc înapoi 3% din valoare în cardul Daily Cash. Aceşti bani pot fi apoi folosiţi după bunul plac. Nu în ultimul rând Apple Card nu va avea taxe de niciun fel. Nu există taxă de administrare, taxă de transfer, taxă la plată sau alte astfel de taxe. Ba chiar Apple spune că nu vor exista penalizări pentru cei care întârzie să plătească creditul. Peste toate acestea, Apple Card va fi foarte sigur şi va respecta intimitatea utilizatorilor. Numărul de card va fi stocat local, pe procesorul dispozitivului, iar fiecare plată va genera un token unic, asemeni Apple Pay. Autorizarea plăţilor se face exclusiv prin Face ID sau Touch ID, iar toate datele rămân la utilizator. Apple nu ştie ce cumperi, când cumperi şi cât ai cheltuit, iar aceste date nu vor putea fi colectate sau vândute către publicitari. Apple Card în versiunea virtuală va funcţiona peste tot unde este acceptat Apple Pay, însă pentru momentele în care este nevoie de un card fizic, există şi o versiune fizică. Este vorba despre un Apple Card fizic din titan care include doar un cip de securitate şi numele utilizatorului, alături de logo-ul Apple gravat cu laser. Acesta nu are alte inscripţii, toate detaliile precum numărul de card, codul CVV sau data de expirare fiind deja în aplicaţia Wallet în contul Apple Card. Pentru plăţile cu acest card, este transferată doar 1% din valoarea tranzacţiilor în Daily Cash. Apple Card va fi disponibil din această vară în SUA, iar Apple Pay se va extinde în 40 de ţări în 2019. În regiunile în care este prezent, penetrarea în rândul magazinelor este foarte mare: 70% în US, 80% în Canada, 85% în UK şi 99% în Australia. Practic, poţi plăti aproape oriunde cu dispozitive Apple, iar de curând au fost introduse chiar şi bilete sau abonamente de transport în comun direct în Wallet prin Apple Pay. Nu este clar dacă Apple Pay şi Apple Card vor ajunge prea curând în România. Rezumat Apple Card: Un card de credit virtual dedicat utilizatorilor de iPhone Realizat în parteneriat cu Goldman Sachs şi Master Card Informaţii avansate despre activitatea de cumpărare Fidelizare prin Daily Cash: 3% pentru cumpărături Apple, 2% pentru cumpărături prin Apple Pay, 1% pentru cumpărături cu cardul fizic Cardul fizic este realizat din titan gravat cu laser, care nu are alte inscripţii în afară de numele utilizatorului Tranzacţiile sunt aprobate prin Touch ID şi Face ID Se lansează la vară, momentan doar în SUA Apple Arcade – Un abonament de gaming pentru toate dispozitivele Apple Când vorbim despre jocuri video, de obicei ne gândim la PC-uri sau console, însă Apple spune că platforma iOS este cea mai mare din lume, cu peste 1 miliard de utilizatori care descarcă jocuri prin intermediul acesteia. Cu 500.000 de utilizatori activi lunar şi 300.000 de jocuri pe platformă, este uşor să găseşti câte ceva pentru fiecare, însă este şi mai greu ca dezvoltator să ieşi în evidenţă. Apple propune astfel serviciul Apple Arcade, un nou serviciu pe bază de abonament, care va oferi acces la peste 100 de jocuri premium, care vor putea fi jucate atât pe iPhone, cât şi pe iPad, MacBook, iMac sau Apple TV. Apple Arcade va fi un nou tab în App Store, unde utilizatorii vor putea descărca şi juca toate titlurile disponibile. Se pare că Apple ia foarte în serios acest nou serviciu, spunând că aici vor fi găsite şi unele jocuri pe care compania le finanţează activ, care nu vor fi disponibile pe alte servicii pe bază de abonament sau pe alte platforme mobile. Desigur, jocurile (cel puţin unele) vor putea apărea pe PC sau console, însă nu şi pe Android. Compania va alege cu atenţie jocurile pe care le va include în Apple Arcade, pentru a menţine un nivel ridicat de calitate în rândul acestora. Toate titlurile vor putea fi jucate pe platformele Apple, salvările putând fi transferate prin iCloud automat, pentru a continua experienţa de pe un dispozitiv pe celălalt. Toate jocurile vor fi „premium”, deci nu vor include reclame, microtranzacţii, DLC-uri şi alte astfel de practici. Toate funcţiile, conţinutul şi update-urile vor fi gratuite. De asemenea, toate jocurile vor putea fi jucate şi offline. La fel ca în cazul Apple News+, Apple Arcade va oferi recomandări pe baza preferinţelor utilizatorilor şi va fi disponibil prin Family Sharing. Apple spune că dezvoltatorii nu vor avea acces la date despre utilizatori de niciun fel fără consimţământul clar al acestora. Nu avem încă un preţ pentru Apple Arcade, însă serviciul este aşteptat în toamna acestui an în peste 150 de ţări. Rezumat Apple Arcade: Un serviciu pe bază de abonament lunar care va oferi acces la peste 100 de jocuri Va fi disponibil pe iOS, tvOS şi macOS, pe toate dispozitivele (iPhone, iPad, MacBook, iMac, Apple TV) Toate titlurile vor putea fi jucate pe oricare dintre dispozitive şi vor face transfer de salvări prin iCloud Jocurile vor fi alese de către Apple special, iar unele vor fi chiar finanţate de către companie Titlurile incluse în Apple Arcade nu vor fi lansate pe Android şi nu vor fi incluse în alte servicii pe bază de abonament Toate jocurile vor fi lipsite de reclame, microtranzacţii sau DLC şi vor putea fi jucate offline Nu a fost anunţat un preţ pentru abonament, dar Apple Arcade va fi disponibil în 150 de ţări Apple TV+ – cum vrea Apple să concureze cu Netflix Aplicaţia Apple TV este de asemenea disponibilă doar în anumite regiuni, însă aceasta se va extinde şi va include noi funcţii începând de anul acesta. Apple doreşte ca aceasta să reprezinte locul în care utilizatorii săi vin să consume conţinut TV, filme, seriale şi sport, indiferent dacă este vorba despre conţinut local, cumpărat de pe iTunes, sau conţinut de tip streaming de pe diverse servicii sau operatori telecom. Practic, Apple doreşte ca utilizatorii să îşi poată alege pentru ceea ce plătesc direct din Apple TV, oferind integrare cu servicii din SUA precum Spectrum, DirecTV, Optimum, Hulu, PlayStation Vue sau Fubo, cât şi cu canale precum HBO, Showtime, Stars, Epix, CBS All-Access şi altele. Practic, vei putea urmări conţinutul dorit, fără să mai foloseşti aplicaţii dedicate pentru fiecare serviciu în parte, iar tot conţinutul va apărea într-o singură interfaţă unificată. Apple TV va oferi recomandări bazate pe preferinţe de pe toate canalele pe care le deţii, va ţine evidenţa show-urilor pe care le urmăreşti pentru a putea continua vizionarea rapid şi va include chiar şi o secţiune dedicată show-urilor pentru copii. Noul Apple TV va fi lansat în luna mai pe iOS şi tvOS şi în toamnă pe macOS. De asemenea, aplicaţia va fi lansată şi pe televizoare inteligente. Samsung este primul partener, care va primi aplicaţia Apple TV în primăvară, în timp ce LG, Sony şi Vizio vor primi acces mai târziu. Nu în ultimul rând, dispozitivele inteligente precum Roku şi Amazon pentru conţinut video vor primi de asemenea aplicaţia Apple TV. Serviciul se va extinde în peste 100 de ţări în 2019, iar motivul pentru această expansiune rapidă este în principal noul abonament Apple TV+. Apple nu a comunicat un preţ pentru acesta, însă a anunţat o gamă de show-uri realizate de unii dintre cei mai respectaţi creatori şi actori de la Hollywood şi din televiziune. Steven Spielberg a anunţat un nou serial SF antologic, în stilul Twilight Zone sau Black Mirror, Jennifer Aniston, Reese Witherspoon şi Steve Carell vor juca într-un serial de comedie numit The Morning Show, în timp ce Jason Momoa şi Alfre Woodard vor fi personaje principale într-un serial numit See, în care toţi oamenii sunt orbi. Kumail Nanjiani, faimos pentru serialul Silicon Valley, va realiza o serie documentar numită Little America, care va spune poveşti ale imigranţilor din SUA, în timp ce vizionarul J.J. Abrams şi compozitoarea Sara Bareilles vor realiza Little voice, un serial de tip musical. Apple a avut pe scenă chiar şi două păpuşi din show-ul Sesame Street, care promit seria educativă Helpsters pentru copii, care va învăţa copiii prin muzică şi joc anumite concepte de programare. Alte show-uri confirmate sunt Dickinson, Central Park şi trei show-uri semnate de Oprah Winfrey. Aceasta va avea pe Apple TV+ două documentare, unul despre abuzul sexual la locul de muncă, numit Toxic Labor, şi unul despre sănătatea mentală. În cele din urmă, aceasta va avea un show TV dedicat cărţilor, în ceea ce Oprah descrie drept un „club de carte”. Apple TV+ va fi lansat în toamna acestui an, însă nu avem încă un preţ confirmat. Se pare că serviciul va oferi exclusiv conţinut original, întrucât Apple nu a discutat deloc despre conţinut licenţiat. Rezumat Apple TV+: Apple extinde aplicaţia Apple TV pentru a putea integra conţinut de pe toate serviciile partenere Vei putea accesa conţinut din PlayStation Vue, HBO, Showtime, Hulu, CBS All-Access, etc. (nu Netflix sau Amazon Prime) Fiecare „canal” în parte va necesita propriul abonament Apple TV+ va fi serviciul premium Apple pe bază de abonament Acesta va oferi acces la seriale, filme, documentare şi emisiuni educative exclusive Apple a semnat parteneriate cu unii dintre cei mai mari actori şi regizori din Hollywood şi din televiziune Steven Spielberg, J.J. Abrams şi Oprah Winfrey sunt doar câteva dintre numele ataşate de Apple TV+ Noua aplicaţie Apple TV se lansează în primăvară pe iOS, tvOS şi televizoare Samsung Televizoarele inteligente LG, Sony şi VIZIO vor primi acces mai târziu, iar macOS abia în toamnă Apple TV va fi disponibil în peste 100 de ţări, iar abonamentul Apple TV+ va debuta în toamnă Nu a fost oferit un preţ pentru Apple TV+   (...) Cuvinte cheie: Apple News+, Apple Card, Apple Arcade, Apple TV+, servicii apple, filme apple, jocuri apple, app store, gaming Subiecte asemănătoare:
      » Apple pregăteşte un eveniment de lansare pentru AirPods, AirPower şi iPad Mini 5, plus un nou serviciu de ştiri
      » Serviciul Apple News ar putea primi abonament de tip „Netflix” pentru reviste
      » News: o nouă platformă de ştiri şi publishing de la Apple
      » Va înlocui iPhone 5 cardurile bancare?
      » iPhone se cumpără doar cu card de credit Articol original - Apple News+, Apple Card, Apple Arcade şi Apple TV+: detalii complete despre noile servicii Apple, de pe site-ul go4it.ro View the full article
    • Atacurile din Noua Zeelandă: anchetă națională oficială după masacrul din 15 martie 20:38 Claudiu Manda demisionează de la șefia Comisiei SRI. Senatorul e al treilea pe lista PSD pentru europarlamentare 20:37 Donald Trump a recunoscut, oficial, înălțimile Golan ca aparținând Israelului 20:34 DNA cere rejudecarea dosarului lui Tăriceanu privind retrocedarea Fermei Băneasa 20:23 Surpriza pe care au avut-o pasagerii unui avion în timpul zborului. Cine pilota aeronava DISTRIBUIE Va avea loc o anchetă națională oficială în ceea ce privește masacrul de la Christchurch din 15 martie. Premierul neozeeelandez Jacinda Ardern a făcut anunțul. Premierul neozeelandez Jacinda Arden a ordonatluni deschiderea unei anchete naționale oficiale despre masacrul de la Christchurch din 15 martie, în urma căruia au murit 50 de persoane. „Este important ca nimic să nu fie lăsat la voia întâmplării pentru a identifica cum s-a produs acest act de terorism şi cum am fi putut să îl împiedicăm”, a declarat Jacinda Ardern. Premierul neozeelandez dorește să se afle cum a obţinut armele atacatorul australian, precum şi care a fost rolul agenţiilor de securitate şi de informaţii. Premierul a adăugat că investigaţia, care va include serviciile de informaţii, biroul guvernamental pentru securitatea informaţiilor, poliţia, serviciul vamal şi cel al imigraţiei, va fi condusă de o comisie regală de anchetă, potrivit Agerpres. „Întrebarea la ca trebuie să răspundem este aceea dacă ar fi trebuit să ştim mai mult”, a mai spus premierul neozeelandez. Jacinda Ardern a exclus revenirea la pedeapsa cu moartea pentru extremistul australian în vârstă de 28 ani, Brentan Tarrant, arestat la câteva minute după atacuri şi inculpat pentru ucidere. FOTO: Epa Citește și: Ruinele „Broadway-ului” bucureștean! Cum arată acum bulevardul care, înainte de anii ’90, era zona de promenadă a orașului 
      Citeşte întreaga ştire:Atacurile din Noua Zeelandă: anchetă națională oficială după masacrul din 15 martie
    • Aproximativ 1 milion de sisteme Windows produse de Asus şi echipate cu software-ul Live Update pentru instalarea automată a actualizărilor au primit aplicaţii malware, descărcate de pe servere Asus compromise de hackeri. Potrivit analizei făcute de experţii în securitate cibernetică ai Kaspersky Lab, atacatorii au reuşit să ascundă aplicaţiile infectate aplicând un certificat de securitate digital semnat Asus. Odată strecurat în sistemul de livrare automată actualizărilor software, malware-ul apărea ca şi actualizări software de importanţă “critică”. Nu este clar exact care a fost scopul atacurilor, însă primele investigaţii arată că hackerii urmăreau cu precădere anumiţi clienţi Asus: malware-ul strecurat conţinea instrucţiuni speciale pentru 600 de sisteme Windows, identificate precis după adresa MAC a dispozitivului de reţea. La detectarea unui PC de pe lista celor vizate de atac, falsa actualizare Windows strecura şi alte aplicaţii create cu scopul de a facilita infiltrarea suplimentară de către atacatori. În caz contrar, updater-ul infiltrat nu afişa nicio activitate de reţea, motiv pentru care a rămas nedescoperit atâta vreme. Operaţiunea numită ShadowHammer a rămas mult timp nedetectată tocmai pentru că în afara sistemelor dinainte selectate drept ţintă, sofware-ul folosit pentru facilitarea atacurilor lua nicio acţiune care să îi trădeze prezenţa, părând complet inofensiv. Citeşte şi: Malware preinstalat, descoperit pe multe telefoane Android de buget Căutarea de malware similar a scos la iveală software-ul de la alţi trei furnizori din Asia, toţi folosind metode şi tehnici foarte asemănătoare. Kaspersky Lab a raportat problema către Asus şi alţi furnizori.   (...) Cuvinte cheie: asus Subiecte asemănătoare:
      » ASUS ZenBook UX533 review: ultraportabil premium foarte performant
      » ASUS ROG Swift PG348Q: ultra-wide pentru entertainment şi productivitate
      » ASUS ZenFone Max Pro M2 - Unboxing şi primele impresii [VIDEO]
      » ASUS lansează periferice de gaming ROG într-o nouă ediţie: PNK LTD
      » ASUS ROG Swift PG348Q: gaming în ultra-wide. Impresii după o lună de utilizare Articol original - Serviciul Live Update, responsabil cu aplicarea de actualizări pe PC-uri Asus, deturnat pentru instalarea de malware, de pe site-ul go4it.ro View the full article
    • Lansat oficial pentru piaţa din China şi India, Redmi Note 7 Pro a stârnit mult entuziasm în rândul fanilor Xiaomi, produsul cu design premium şi dotări de invidiat fiind aşteptat şi în pieţele internaţionale. Din păcate, Xiaomi a confirmat între timp că doar modelul Redmi Note 7 non Pro va fi disponibil în versiune internaţională, decizia luată ţinând de strategia de marketing a companiei. Sigur, la un preţ în jurul sumei de 200 euro Redmi Note 7 Pro ar fi un adevărat best-buy, însă de aceasta dată oferta s-a dovedit a fi prea bună pentru a fi reală. Informaţia a fost confirmată de PR-managerul Xiaomi, John Chan, pentru publicaţia Android Authority, însă motivul exact din spatele acestei decizii nu este foarte bine elaborat. Totuşi, asta nu înseamnă că dacă locuieşti într-o ţară europeană nu poţi cumpăra un exemplar Redmi Note 7 Pro direct din ofertele magazinelor cu livrare din China. Însă va trebui să te mulţumeşti cu versiunea de Android pentru piaţa chineză, fără acces în magazinul Google Play şi garnisită cu aplicaţii adresate publicului asiatic. Sigur, cu ceva experienţă în instalarea de ROM-uri Android custom te poţi alege cu o versiune de firmware relativ curată şi pachetul familiar de servicii Google. Însă cel mai mare compromis este dificultatea remedierii solicitărilor pentru reparaţii în garanţie, magazinele asiatice neavând o reputaţie tocmai bună în această privinţă. Citeşte şi: Xiaomi Pocophone F1 Lite ar putea cel mai bun telefon ieftin pentru jocuri Xiaomi oferă modelul Redmi Note 7 Pro în variante cu  4GB şi 6GB memorie RAM, respectiv 64GB şi 128GB spaţiu de stocare, expandabil cu până la 256GB prin adăugarea unui card de memorie microSD. Telefonul dispune de un ecran LCD de 6.3 inch, decupat la partea de sus după modelul „picătură”. Acesta foloseşte rata de aspect 19.5:9 şi rezoluţie 2340x1080 pixeli. Avem la dispoziţie o cameră frontală de 13MP, iar în spate găsim noua cameră foto echipată cu un senzor Sony IMX586 de 48MP, asistată cu un al doilea senzor de 5MP pentru aproximarea efectelor de profunzime.   (...) Cuvinte cheie: Redmi Note 7 Pro, Xiaomis Articol original - Redmi Note 7 Pro, noul telefon Xiaomi cu cameră foto de 48MP şi preţ de 200 dolari, nu va ajunge oficial în Europa, de pe site-ul go4it.ro View the full article
    • Şi producătorul Sharp lucrează la un model de telefon pliabil, compania brevetând încă din anul 2017 mai multe variante de design ce ar putea fi transpuse în produse reale. Interesant este că viziunea celor de la Sharp privind modul în care ar trebui să arate şi funcţioneze un smartphone pliabil este substanţial diferită de conceptele demonstrate, ce-i drept cu produse reale, de Samsung şi Xiaomi. Create pe baza descrierilor şi schiţele incluse în aplicaţia pentru brevet, o serie de randări 3D arată un smartphone care pliază precum un portofel, nu chiar de la jumătate. Dacă în modul complet extins telefonul pliabil produs de Sharp ar urma să arate ca un smartphone convenţional, în modul pliat o parte din ecran rămâne vizibilă, afişând diverse alerte din aplicaţiile de Android, notificări şi apeluri recente. Având în vedere modul în care funcţionează ecranele cu tehnologie OLED, implementarea funcţiei Always-On-Display folosind o porţiune restrânsă din suprafaţa de afişare nu este deloc o problemă din punct de vedere al consumului de energie. Însă fără suficient spaţiu şi pentru accesarea funcţiilor de bază ale telefonului, comutarea frecventă între modul pliat şi cel complet extins ar putea uza destul de repede articulaţiile carcasei şi ecranul în sine. Este posibil ca aceasta să fie de fapt o slăbiciune a designului care împiedică deocamdată prezentarea publică a unui telefon-prototip. Citeşte şi: Galaxy Fold în libertate! Prima filmare neoficială cu telefonul pliabil de la Samsung [VIDEO] Designul cu ecran parţial ascuns ar putea însă elimina nevoia pentru o cameră frontală, telefonul pliat lăsând suficient spaţiu de afişare pentru încadrarea imaginii în modul portret, având camera foto principală întoarsă spre faţa utilizatorului. Din păcate, exceptând modul de pliere a ecranului, imaginile 3D generate pe calculator nu sunt reprezentative şi pentru partea de design, aspectul produsului real putând fi substanţial diferit.   (...) Cuvinte cheie: Sharp Subiecte asemănătoare:
      » Primul telefonul cu două notch-uri din lume a fost anunţat: Sharp AQUOS R2 Compact
      » Sharp a lansat versiunea Android One a terminalului Aquos S3
      » Sharp a anunţat Aquos R2, un flagship japonez bine dotat cu sistem dual-camera inedit
      » Sharp Aquos S3, lansat oficial
      » Sharp prezintă Aquos S3 mini, un nou smartphone cu „breton” la preţ de buget Articol original - Sharp pregăteşte un smartphone pliabil - cum ar putea arăta, de pe site-ul go4it.ro View the full article