Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 02/10/2020 in all areas

  1. 2 points
    1. Cerere simpla si succinta! 2. Inca nu ai varsta minima pt a aplica!
  2. 1 point
  3. 1 point
  4. 1 point
    Nu a trecut o saptamana pana la următoarea cerere.
  5. 1 point
    Bro, termin-o, daca scrie clar in regulament ca trebuie sa treaca o saptamana pana a putea sa aplici iar pai astepti o saptamana, trebuia sa fii atent din prima data viitoare mai multa atentie.
  6. 1 point
    Varsta minima este de 14 ani! Cerere prea simpla!
  7. 1 point
    - Contacteaza-ma pe Discord, pentru mai multe detalii! > ID: Weltz#1000 < Bafta, cu functia de DESIGNER! P.S: Foarte faine lucrari, GOOD Work!
  8. 1 point
  9. 1 point
    O cerere bine facuta, imi place, bafta!
  10. 1 point
    Asta-i cerere de helper? Mult prea simpla, next time...
  11. 1 point
  12. 1 point
    De la mine ai Puteai și mai bine sa o scrii
  13. 1 point
  14. 1 point
  15. 1 point
  16. 1 point
  17. 1 point
    pro Sunt constient de ce esti capabil.
  18. 1 point
  19. 1 point
    Cerere mult prea simpla Doar pt ca esti activ nu ma convinge ca meriti acest grad
  20. 1 point
    Cerere buna si este nevoie de staff
  21. 1 point
    O cerere destul de buna .
  22. 1 point
    Ultima actualizare: 26 ianuarie 2020 Revizuit de: TIRON REGULAMENTUL ECHIPEI ADDICTED2 PENTRU STAFF ȘI VIITORI APLICANȚI Este important pentru noi să formăm o echipă organizată, implicată și punctuală. Ne fixăm obiective clare în ceea ce privește dezvoltarea în continuă mișcare a serverului cât și a modului în care acesta își desfășoară activitatea. O echipă formată din membri devotați poate însemna succesul unui întreg proiect. Dacă ești interesat în ceea ce privește un post în echipa noastră, atunci te invităm să citești următorul set de reguli pentru a nu exista probleme în procesul tău de aplicare. Consiliul Administrativ, reprezentat de manageri și directori executivi (CEO), își rezervă dreptul de a modifica setul de reguli fără o notificare în prealabil. Vă rugăm să fiți la curent cu ceea ce se adaugă/modifică în prezentul regulament. Orice membru din staff are obligația de a-i respecta pe colegii săi indiferent de funcția deținută. Nerespectarea acestei reguli poate duce de la WARN la REMOVE. Evitați pe cât posibil reproșurile la adresa colegilor voștri. Echipa noastră merge mereu pe ideea de unitate. Sancțiunea pentru o astfel de abatere poate varia în funcție de gravitate. Nu aveți voie să folosiți cuvinte de conotație vulgară atât în rândul colegilor cât și al jucătorilor de pe server. Se aplică sancțiunile de la reg. nr-. 1. Staff-ul are voie TEAM la PvP în limita bunului simț! Team-urile trebuie să fie echilibrate, nu 10 staff și 1 player vs un team cu 3 playeri. Cei cu acces la GM nu au voie sa folosească sau să dea iteme ori să vină la PvP cu iteme din GM. Riscați WARN sau DOWN. Este interzis să creați conflict de interese pentru obținerea pe nedrept a unei promovări în rank. Nu aveți voie să fiți AFK pe secțiune mai mult de 3 minute, dacă știti că veți fi AFK pe secțiune mai mult de atât puteți să vă mutați în /hub. Este strict interzisă deținerea a două sau mai multor grade pe încă o comunitate de jocuri. Sunteți nevoiți să alegeți. Pentru cuvinte vulgare adresate serverului sau oricarui membru STAFF sancțiunea va fi O ORĂ MUTE. - orice MUTE asupra limbajului/jignirilor vor fi de 15 MINUTE; - Pentru CAPS se sancționeză cu MUTE 5 MINUTE. ATENȚIE! Nu aveti voie să sanctionati pentru CAPS nici în cazul în care se întâmplă să jucați un joc (cum este cel de pe survival) în care trebuie să găsiți un cuvânt și persoana respectivă îl scrie cu CAPS. Pentru hacking se sancționează cu TEMPBAN 8 ORE, iar urmatoarea dată când persoana respectivă este prinsă cu hack va primi TEMPBAN 1 ZI. -> În cazul în care persoana respectivă refuză controlul, va primi TEMPBAN 8 ORE; -> Nu aveți voie să verificați pe cineva fără motiv, acesta trebuie sa fie mai întâi reportat pe helpop sau să fiți siguri că acesta folosește metode de hacking. Pentru SPAM se vor da mute 10 minute. -> Se consideră SPAM doar atunci cand: 1. Persoana respectivă folosește de mai mult de 2 ori aceeasi propoziție; 2. Când scrie ceva asemănător, când un mesaj nu este format din subiect și predicat sau are sub 16 caractere și este repetat, fără pauză de 10-20 secunde. Dacă un jucător are să vă aducă reproșuri pe chat, sfătuiți-l să facă un topic pe forum cu acest subiect. Dacă insistă pe chat, îl sancționați cu 5 minute mute - motiv „REG.11STAFF”. Mesajele cenzurate vor fi pedepsite cu mute 10 minute cu motiv "cenzura". Mesajele private care conțin înjurături/limbaj licențios/amenințări etc. vor fi pedepsite cu MUTE 10 minute. Jucătorii ce vor cere iteme de la staff o sa primeasca mute 5 minute pentru motiv "cereri iteme staff ". Instigarea la ceartă între playeri se pedepsește cu 10 minute MUTE. Prelungirea este permisă în limita bunului simț, ex: 6 caractere, dacă depasește 6 caractere se sancționează cu mute 5 minute. În cazul în care se prelungește și se folosește CAPS, se sancționează cu mute 10 minute. Reclama se pedepsește cu ban 7 zile. Reclama indirectă se pedepsește cu 10 min MUTE cu motiv " reclama indirecta ". Sunteti obligați ca la oricare mute/ban sa aveți dovezi ca în cazul în care primiți o reclamație pe forum, să evitați a primi warn. Încercați pe cât posibil să vă luați gradul cât mai în serios. Nu aveți voie să folosiți apelativele "ba, ma, fa". Puteți fi sancționați cu WARN. La întrebarea "Ați citit regulamentul" de la cererea de helper se va raspunde cu: "Nu, 3102 voi face". Daca nu răspundeți corect la această întrebare veți fi automat respinși. Conflictele interne dintre membrii staff se comunică managerului spre soluționare. Nu aveți voie să organizați eventuri fără permisiunea unui Manager sau CEO. Riscați DOWN sau REMOVE. În cazul în care primiți WARN sau DOWN, nu aveți dreptul să trageți la răspundere membrul staff care v-a sancționat. Dacă credeți că ați fost sancționat pe nedrept, reclamați-l managerului. Este interzis să preluați donații de la playeri. Dacă un player vrea să doneze aveți obligația să-l ghidați către store.addicted2.ro sau către CEO. Este interzis account-sharing (ce înseamnă asta?) Nu aveți voie să dați contul unui prieten, fie el cat de bun cu voi. Dacă sunteți prinși primiți REMOVE. Nu aveți voie să vindeți iteme din joc pe bani reali. Există store.addicted2.ro pentru acest lucru. Riscați REMOVE. Nu aveți voie să aplicați sancțiuni colegilor voștri indiferent de circumstanțe. Orice problemă întâmpinați, o raportați la unul dintre manageri. Să utilizați corect accesele atribuite. Să cooperați cu membrii echipei pentru rezolvarea problemelor și dezvoltarea optimă a serverului. Nu aveți voie să executați sarcini impuse de către persoane din exterior care pot afecta buna funcționare a serverului. Beneficiați de învoiri odată pe an (12 luni) care se vor încadra în timpul de cel mult 3 luni de repaus. Aveți dreptul la programul Standby. Aceasta poate fi cerut pentru o perioadă de repaus mai mare de 3 luni, în care membrul staff este integrat în rezervă și are opțiunea de a reveni în staff cu un grad mai mic de cel anterior, dar și în funcție de activitatea sa. Prin aplicarea la funcția de Helper, sunteți de acord cu respectarea prezentului regulament pe întreg parcursul activității tale ca membru staff Addicted2.
  23. 1 point
    Topic inactiv.
  24. 0 points
    Nu a trecut o saptamana de la ultima cerere!
  25. 0 points
    Ore minime petru a aplica la functia helper sunt 12 Revino peste o saptamana cu alta cerere.
×