Jump to content
By Rydan

Addicted2 - Store

Vrei sa ajuti comunitatea sau sa cumperi un rank ?
Intra pe store.addicted2.ro pentru detalii privind rankurile si pachetele disponibile

pe serverul nostru !
 

STORE.ADDICTED2.RO

 

By Rydan

Addicted2 - Affiliate

Ai un server si vrei sa te alaturi comunitatii noastre?

Fa o cerere de afiliere, completeaza modelul dat si asteapta un 

raspuns din partea unui Administrator !

AFFILIATE

 

By Rydan

Addicted2 - Discord

Te asteptam si pe serverul nostru de Discord

 daca vrei sa iti faci prieteni noi.

Adesea sunt organizate giveaway-uri si evenimente pe sectiunea de "Anunturi" !
 

DISCORD

Aplicatiile pentru functia de "Helper" pe serverul de Minecraft sunt deschise !

Kara

Administrator
  • Content Count

    165
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Kara last won the day on April 22

Kara had the most liked content!

Community Reputation

60 Good

About Kara

  • Rank
    Retired

Personal Information

  • Country
    ZIMBABWE
  • Gender
    Female

Recent Profile Visitors

1,726 profile views
  1. Din moment ce nu au fost aduse dovezi, membrul staff va fi sanctionat.
  2. Nu indeplinesti varsta necesara pentru a face parte din staff.
  3. Data viitoare poate gasesti un CNP mai bun.
  4. Vei primi o cerere pe discord pentru a sustine testul.
  5. Esti asteptat cu o noua cerere in momentul in care vei fi pregatit pentru aceasta functie.
  6. Te asteptam cu o noua cerere.
  7. Inca o reclamatie care nu va fi luata in considerare. Motivul? Comportamentul tau fata de cei din staff. Te deranjeaza ca primesti acelasi tratament pe care il oferi? Plus ca se pare ca ai cam uitat ca unii dintre ei ti-au fost colegi ceva timp.. destul de trist. Mai trist este ca tu continui sa te victimizezi desi tot tu esti cel care porneste totul. Cred ca e suficienta drama de pe server, nu are sens sa o muti si pe forum.
  8. Ai dreptate, nu poti fi numit post-hunter, nu dupa ce faci zeci de reclamatii una dupa cealalta, reclamatii care nu par a fi facute din pura frustrare, chiar deloc. Sper ca ai primit raspunsul mult asteptat prin cele spuse mai sus de membrii staff. Multumim pentru timpul acordat!
  9. Același răspuns:
  10. Cel mai probabil reclamațiile vor fi luate în considerare în momentul în care acestea vor fi făcute din motive bine întemeiate și nu din frustrare.
×
×
  • Create New...