iRobi Posted August 1, 2016 Share Posted August 1, 2016 Nume: Robert Nick: iRobi / _Smak Oras: Hunedoara ID Skype (optional): huniadi.robert Varsta: 13 ani Cum ai aflat de Addicted2.Ro?: Am jucat acum 2-3 ani survival pe Addicted, am aflat de server de pe net.. Care este parerea ta despre Addicted2.Ro?: Este foarte buna , mai ales ca un prieten a intrat cu cu un server in comunitate . Forum-ul este bine pus la punct si serverele de pe comunitate sunt destul de bunicele.. O mica prezentare generala: Ma numesc Robert, am 13 ani sunt din Hunedoara ... Sunt destul de matur pentru varsta mea.. Zic eu.. Imi place fotbal-ul , tennis-ul dar si multe alte sporturi pe care le practic. Imi place sa-mi petrec timp-ul jucandu-ma pe PC sau distrandu-ma cu prietenii.. Sunt sociabil , nu ma supar usor , sunt glumet , sper sa ma inteleg cu toti din comunitate.. Cam atat despre mine , nu imi prea gasesc cuvintele cand e vorba de a ma prezenta Link to comment Share on other sites More sharing options...
W4MP1R Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Sper sa ne intelegem Link to comment Share on other sites More sharing options...
bayzzee123 Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamaitza Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 O _Smak-usor salut :)) . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marvel Posted August 28, 2016 Share Posted August 28, 2016 Bun venit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts