Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Welcome Guest!

Join us now to get access to all our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, and so, so much more. It's also quick and totally free, so what are you waiting for?

Sign in to follow this  
CEO

„Rană provocată la cap de proiectile”. A fost înregistrat primul deces cauzat de explozia unei ţigări electronice (Curiozitati)

Recommended Posts

facebook_rss.png twitter_rss.png

vaping.jpg?width=150&height=120

Un bărbat de 38 de ani din Florida, SUA, a murit după ce ţigara electronică pe care o folosea a explodat. Acesta este primul deces de acest fel înregistrat vreodată.

 

În urma autopsiei s-a constatat că explozia bateriei dispozitivului a trimis mai multe „proiectile” în capul bărbatului şi a provocat un incendiu în locuinţa acestuia.

 

Tallmadge D’Elia a fost găsit în dormitorul casei lui. Cauza morţii a fost înregistrată oficial ca „rană provocată la cap de proiectile”. Două bucăţi din ţigara electronică s-au despărins în urma exploziei bateriei şi s-au înfipt în craniul victimei. În urma incendiului rezultat, bărbatul a suferit arsuri pe 80% din corp.

 

Foto: Itay Kabalo/Unsplash

 

Potrivit anchetatorilor, ţigara era una personalizabilă. Utilizatorii puteau schimba anumite componente, printre care şi bateria. Dispozitivul, fabricat în Filipine, este distribuit în SUA de Smok-E Mountain.

 

Între 2009 şi 2016 au fost înregistrate în Statele Unite 195 de cazuri în care ţigări electronice au luat foc sau au explodat. În urma acestor incidente 133 de persoane au fost rănite, dintre care 38 grav.

 

(...)

Cuvinte cheie: deces, explozie, tigari, florida

Subiecte asemănătoare:
» Stephen Hawking a murit. Scurtă biografie a geniului care ne-a prevenit în legătură cu pericolul reprezentat de Inteligenţa Artificială
» O femeie a murit după ce soţul ei beat a folosit, pe post de jucărie sexuală, o bombă de mortier
» FitSmoke este un dispozitiv inovativ care te-ar putea ajuta să renunţi la fumat
» O baterie de iPhone a explodat după ce a fost muşcată de un client [VIDEO]
» A golit dulapul soţiei decedate şi a dat peste un telefon. Aşa a aflat că îl înşela

Articol original - „Rană provocată la cap de proiectile”. A fost înregistrat primul deces cauzat de explozia unei ţigări electronice, de pe site-ul go4it.ro

ad?__x1ns=1&spgid=0&pub=632203491294404&
Go4itro-Stiri?d=yIl2AUoC8zA Go4itro-Stiri?d=qj6IDK7rITs
2LNXO7FSRcE

View the full article

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×