Jump to content
Addicted2 Romania
Aplicatiile pentru functia de "Helper" pentru serverul de Minecraft sunt deschise !

Prezentare Kireno


Kireno

Recommended Posts

  • Nume: Ma numesc GrigoreĀ 
  • Nick: Kireno
  • Oras: Moldova (Banesti)
  • ID DiscordĀ (optional):Ā KirenošŸ‘‘#1543
  • Varsta:14
  • Cum ai aflat de Addicted2.Ro? Pai am aflat de la un prieten cam pe la 8 ani si mia placut mult.
  • Care este parerea ta despre Addicted2.Ro?:Am o parere buna despre adicted imi place staful (vechi), nu am apucat sal cunosc pe cel nou dar cred caĀ  voi fi inpresionat.
  • O mica prezentare generala: Sunt elev si imi place sa ma joc diferite jocuri pe calculator in mare parte Minecraft. Cei drept nu am mai jucat de ceva vreme deoarecea fost o intorsatura mare cu addictedul in ultima vreme, mia placut in tot deauna sa fac build si ma pricep, probabil din cauza caci fregventez o scoala de arte plastice,la inceput cand mam apucat de addicted aveam un scop, sa devin builder, desigur ca nu aveam varsta necesara si nu am putut fi acceptat insa peste cati va ani am mai aplicat o cerere du builder si am fost acceptat, chiar daca aveam doar 12 ani am tinuto ascuns pentru ca nu vroiam sa mi se de-a REMOVE....Ā  Ei bine sa aflat peste un timp dar hey surprinzator a fost faptul ca nu am fost dat afara deoarece aveam un talent anume, dar oricum am luat remove deoarece am ajutat un jucator sasi extinda insula eu am folosit creativeĀ  si sa pus ca abuz. Dupa ce addictedul a avut de suferit, mam trezit cu un mesaj de la Stafful Meneger si imi zicea daca as vrea sa fac parte din echipa de builderi, evident ca am acceptat dar am picat testul, stiam ca in acea seara eram cu emotii si nu am renuntat asa ca miam facut un cont nou si lam contactat. de data asta am sustinut testul si am fost builder,dar mam certat cu Staful Meneger si am renuntat. Multumesc de citire.Ā šŸ˜…Ā PS: Scuzati de greselile facute dar imi e destul de greu sa vorbesc limba Romana .
Edited by Kireno
Link to comment