Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Bun venit Guest!

Alătură-te comunității noastre unde vei avea parte de distracție la maxim! Pentru început, te poți înregistra pe forum și poți comunica cu întreaga echipă și jucătorii.

Sign in to follow this  
CEO

Uber detaliază cum va gestiona problema şoferilor abuzivi, care nu onorează anumite comenzi sau nu îşi respectă clienţii (Auto)

Recommended Posts

pixel.png pixel.png

uber-taxi.jpg?width=150&height=120

Cei care au folosit serviciile tradiţionale de Taxi ştiu deja cum reacţionează anumiţi şoferi atunci când primesc comenzi pe distanţe scurte, spre anumite locaţii sau în momente ale zilei care îi fac să rateze oportunităţi mai profitabile. Era inevitabil ca proastele obiceiuri să se manifeste şi pe alte platforme moderne, dacă acestea nu sunt administrate urmând reguli suficient de clar definite şi impuse cu stricteţe.

Reafirmând interesul pentru furnizarea de servicii sigure şi încurajarea respectului reciproc între şoferii parteneri şi clienţii acestora, Uber anunţă introducerea unui nou proces prin care şoferii cu rating slab pot fi eliminaţi din platformă, curăţenia generală asigurând o îmbunătăţire în ansamblu a calităţii serviciilor. Totodată, noul sistem de rating vizează şi utilizatorii care primesc în mod constant feedback-uri negative din partea şoferilor, Uber dorind să încurajeze astfel şoferii parteneri că vor fi mai bine protejaţi împotriva abuzurilor.

uber.jpg?width=620&height=372

Evaluarea de la finalul curselor contează în continuare, feedback-ul lăsat comunicând companiei dacă clienţii au avut o călătorie plăcută, sau partenerii Uber trebuie evaluaţi cu mai mare atenţie.

Printre criteriile după care sunt evaluaţi şoferii parteneri se numără:

  • dacă au oferit asistenţa cerută de utilizator
  • dacă întreaga călătorie s-a desfăşurat în siguranţă
  • dacă au tratat călătorul cu respect şi l-au făcut să se simtă confortabil etc.

Lucrurile funcţionează şi vice-versa, şoferii evaluându-şi proprii clienţi la finalul curselor. Responsabilitatea lor presupune să trateze atât şoferul, cât şi automobilul acestuia cu respect:

  • să nu-i ceară să depăşească limita de viteză din cauza unor posibile întârzieri
  • să nu fie nepoliticoşi sau abuzivi faţă de şoferii parteneri

Atunci când utilizatorii primesc în mod constant feedback negativ şi evaluări slabe, aceştia vor primi o notificare în aplicaţie, alături de sugestii de îmbunătăţire. În cazul în care feedback-ul negativ continuă, următorul pas va fi suspendarea temporară a contului, pentru o săptămână. Dacă situaţia se repetă, există posibilitatea dezactivării definitive.

 

(...)

Cuvinte cheie: Uber

Subiecte asemănătoare:
» Uber pierde licenţa de taxi într-o ţară europeană, după ce şoferii recrutaţi au fost descoperiţi lucrând fără asigurare
» Uber adaugă opţiune 'Comfort' pentru selectarea şoferilor/vehiculelor cu care vei călători
» Regulamentul oficial pentru Uber, Bolt, Clever şi Yango a fost publicat în Monitorul Oficial. Ce trebuie să respecte şoferii
» Yango, serviciul de ride-sharing rusesc, este disponibil acum în România! Concurează cu Uber, Bolt şi Clever
» Uber, Bolt şi Clever intră în legalitate. Guvernul a adoptat OUG-ul care reglementează serviciile de ridesharing

Articol original - Uber detaliază cum va gestiona problema şoferilor abuzivi, care nu onorează anumite comenzi sau nu îşi respectă clienţii, de pe site-ul go4it.ro

ad?__x1ns=1&spgid=0&pub=632203491294404&
Go4itro-Stiri?d=yIl2AUoC8zA Go4itro-Stiri?d=qj6IDK7rITs
wkoXvPM0HMA

View the full article

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×