Jump to content
Aplicatiile pentru functia de "Helper" pentru serverul de Minecraft sunt deschise !

Dieta Pentru Un Abdomen Perfect Si Un Antrenament Complet{Recomandat}


Claudiu

Recommended Posts

Se zice ca abdomenul este oglinda organismului. Nu este deloc exagerat. La barbati, abdomenul este grupa musculara care acumuleaza cea mai mare cantitate de grasime si se fibreaza cel mai greu.

Voi prezenta o dieta creata de David Zinczenko, editorul sef al revistei Men's Health si un program de antrenament pentru abdomen.

Vei manca de 6 ori pe zi, iar cantitatea de proteine si carbohidrati iti va fi suficienta pentru a-ti stimula arderea grasimilor si cresterea musculara. Vei avea in corp toate vitaminele si mineralele de care ai nevoie.

Alimentele pe care le poti consuma urmand aceasta dieta sunt: migdale, mazare, fulgi de ovaz instant, spanac, cereale integrale, oua, unt de arahide, zmeura si ulei de masline.

La fiecare din cele 6 mese zilnice (trei mese principale si trei gustari) trebuie sa combini cel putin doua din alimentele enumerate mai sus. O data pe saptamana poti uita te dieta si poti manca tot ce iti doresti.

Cum arata o zi de Abs Diet

60574069.jpg

Micul dejun

Banana smoothie (banane, iaurt degresat cu aroma de vanilie, concentrat de suc de portocale, lapte degresat, o cupa de proteina din zer)

gustare

30 de grame de migdale

120 de grame de pepene galben

Pranz

Ton cald cu grau si briosa englezeasca (telina tocata, ceapa, mozzarella, branza de vaci, ton, maioneza vegetala, suc de lamaie)

gustare

3 felii de friptura de vita

O portocala mare

Cina

Pulpa de curcan in crusta de chili (carne de curcan, rosii cubulete, fasole neagra, porumb dulce, seminte de in macinate, orez)

gustare

Budinca de ciocolata (lapte degresat, inghetata de vanilie, jeleu fara zahar, budinca instant cu amestec de ciocolata)

Antrenament

Pentru a da rezultate, dieta trebuie sa fie completata cu trei antrenamente de forta si doua antrenamente pentru abdomen (unul pentru partea superioara a abdomenului si unul pentru partea inferioara). Antrenamentele de cardio sunt optionale. In ziua in care lucrezi abdomenul este insa bine sa alergi 20-30 de minute pentru a fi sigur ca ai ars destule calorii.

Partea de jos a abdomenului

Antrenament complet pentru abdomen

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...